rindu nye.....

assalamualaikum.......
hai....lamenye aku x update blog ak nie....da besawang2 da...erm....aku skrg ni bz ngn semester akhir aku...(cey..baget rajin la konon... :) byak sgt nak setel kan asgmnt yg betimbun2 cm gunung everest 2...adeeeiii...rimas+rungsing = penat....(sigh..)

 ermmmm ape2pon aku stil xlupe ngn blog ak nie...byak sgt yg jadi dlm sem ni yg ak xsempat nak cte...byak sgt pic2 yg ak n kwan2 ak tgkap sem nie...n byak sgt2 memori dlm sem ni yg aku xsempat nk share dlm blog nie...insyaAllah..klo ade mase aku akn update blog ak nie....sehingga itu...ini sahaja yg aku mmpu nk kongsi....

 ha...lupe lak...ak post dlu smbungan cerite milik siapa ati ini....actually aku da tulis lame da..tp takat bahagian 6 jela...nti klau ade mase aku promise akn smbung lagi cerite ni....ok....

bye..... :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment