assalamualaikum....

salam jumaat...hari ni penuh dengan rasa yang berbaur-baur..xtau lah knape kan...tp kan arini ak nk cerita la cket pasal pertunangan aku pada 11/08/2013 yang lalu..

tunang...??ape maksud tunag...?nthla..kadang-kadang terfikir..betul ke tindakan yang aku ambil ni...huhuhu..tp last ak nekad juga untuk memberi jawapan utk hubgan ak dan die yang da makn tahun hmpir 4 tahun ni...

plan pye plan..kitorg tunag ni simple je...xde beria sgt..beli barang pon yang murah-murah je pon..xdela yang branded2 sgt..almaklumlah...gaji aku ni bkan lah banyak sgt pon..so ikot kemampuan je la..

lagipon ak n die bahagi kan ape barang yang kami ptt beli..lg mudah kan..so xdela sorg ni ungkit beli ape, yang sorag tu plak ungkit beli ape kan...hehe

gubahan aku plak simple je..yela da org tgan jenis xkretip..apekan daya...buat jela..wlwpon simple..tp ak agak puas ati la juge...ok la...xnk ckp pnjag..ak nk showoff cket ape yang ak gubahkan artu..simple but nice..ececececehhhh malu plak... ^_^

~~~bunga rampai~~~

~~~baju melayu & songkok~~~

~~~sejadah & kain pelekat~~~

~~~belt & purse~~~

~~~jam~~~

~~~towel~~~

~~~al-Quran~~~

~~~coklat~~~

~~~buah-buahan~~~

~~~bahulu~~~

~~~perfume~~~

~~~kasut~~~

~~~pulut kuning~~~

summary nye...huhu

aku la plak nk interprem..ngeee~~

pelamin simple je...




ni hntaran dr belah laki...

k tu je nk share kali ni...byeeee....~~~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment