artis luar...???

Assalamualaikum….
Arap sume cht2 je arni….
Arni aku nak cte kat korang pasal minat pade artis…korang pon mesti ade minat kat artis gak kan..???kan..???kan..???bukanla nak ckap dorang 2 idol kite..nak ckap kan yang minat dari segi suara….wajah….mgkin la….hehe….
Baru2 ni aku minat sngt ngn penyanyi TAYLOR SWIFT……waaahhhhh sgt hebat…suare die sodap+cantik=amazing sangat…suke nye tgok rambut die yang kaler2 perang emas 2….aduhhhh memg suke..!!!!bley jatuh cinte tgok die 2…..da la comel…. J
taylor swift yang sgat shantekkkk...!!!

Hari tu aku tgok kat youtube….ade satu video klip ni…lagu fearless…time 2 die kat konsert tau….ble die atas stage, die tgok audience die yang ngn bawak spanduk nye la…ngn lukis macam2 kat tgan…pkai t-shirt name die…n macam2 lagi la berkaitan ngn die…die rase terharu…sampai aku pon naik terharu tgok ble die terharu…hehehe..
Selain taylor swift…aku minaaaatttt sagt ngn NEYO…!!!!ahhhh lantak la kalo org kate die tu negro ker kulit itam ker…xensem ker…pade aku suare die memg sodap….gaye die menari pon aku suke sgt….i like his style…suke pkai topi….smart pon smart gak..hehehe J ok NEYO….luv ya…. !!!
neyo...hehe ensem ker..???erm...haha

Lain dari 2 kan…aku suka sgt ngn makcik aku…guess who…???huh semestinya la…MARIAH CAREY…!!!wahhh yg ni lg satu memg superb la beb suare die…..suare tggi…then halus…perghhhh!!!aku rase xde lg kot yang ley wat suare mcm die…turun naik suare die….memg aku kagum ngn die sangat2 la…..dgar cte die bakal la kan nk dapt anak twin…boy+gurl koot…. J congrats yah…. JJ
mariah..wahhh so sexi la....!!!

Ok yang terakhir skali ak nk bgtau…lagi satu group ni…aduuuuuhhhh….addduuuuuhhh…..MAROON 5 la…!!!!suare adam ni memg len dar yang len la….tp vdeo2 klip dorng ni kebanyakan nye sume yg terlalu ‘hebat’ la kan…hehehe kadang mal upon ade nk tgok ngn mbe2….ble ade je lagu2 dorang yg terbaru…terus je ak search n download… best sgt….comel adam ni…
so sedaappp lagu2 dorang neyh...!!
n lastly...adam...ouucchhhh so ensem la...!!!!

I2 jela setakat ni……yang aku nak kongsi ngn korang….so….chill….. JJJ

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment