millionaire city...???

Assalamualaikum sume…….!!!
Arap sume cht2 je arni…..ok….chill…. J !!!!!
Korang penah maen game x dlam idup korang….????ishhhhh Nampak bnor le nipu nye kan klo xpnah men….ye dok….???paling koman pon korg time kecik2 dlu mesti pnah men game yg susun2 bata 2….btoi x???xpon maen game yg picit2 punat….dlam 2 ade air..pehtu ade gelang2 2…ble kte picit kan…die masok dlm gelang tu….(hehe pnjg bnor aku xplen yer…??padahal ak xtau name mainan 2…)

ok la…aku bkan nak cte pasal game yg koman 2…huhu...ak ni sbnornye nak cte pasal game yg agak2 hebat cket….(yeke hebat..??mandai je yer..??)…xdela hebat mane pon…ak nak cte aku ade maen satu game ni kt facebook….huh kre slah satu on9 game la kan….?? Korang ade terbukak x games yang name die MILLIONAIRE CITY….games ni kan die cm ala-ala….game ‘build a lot’….penah maen x….??hehehe…aku suke sgt game ni tau…selain game dinner dash….sally saloon…luxor..dan seangkatan yg macm standard budak2 maen jer 2…alaaaa klo nak men yg hebat sgat cm counter strike ker…cm yg tembak2..nti aku penin la…..aku plak yg kne nanggung kan…so bek ak maen je game yg simple..tp menyeronokkan idup aku sehari2 ni…..game ni ley wat kte ilang ngntok+ilang tension…btoi dak…kdang 2 time aku wat koje…bru je key-in 2 3 maklumat…da bkak game…hehehehe..xdela....tipu jer..

k la…ak nak sambung blik pasal millionaire city ni…..die kan ala-ala mcm kte wat city kte sendirik la jgak….dr city kte xde ape2 trus jdik bsor n penuh ngn rumah+kdai2+and also…..pokok2…hahaha cz lg byak pokok2 lg point kt umh kte 2…so ble org nak rent umh 2…harge die pon tinggi la kan…ape yang penting nye game ni…die hanya akan kire kte punye value…maksudnye duet yang kte ade kat HQ kte….sape yg [lg kaye..die la yg akan dok ranking atas….xkre la klo die level bpe pon….sblom ak jmpe games ni kan…ni kre2 tahun lpas pye cte la kan…ak ade maen game café world tau…tp sbb lappy ak ni masok wad…ble ak men blik game 2…byak sgt yg ak da ketinggalan…pastu ak memg d axmen da game 2….padahal game 2 da kre wajib ari2 aku men tau….even time final exam pon aku men…n ak ni sgt la obsess cket ngn game café world 2…smpai ak sggup crik kat youtube design2 yg cntik as revision aku…hehehe….ok la korang…i2 jela aku nk kongsi serbe cket pasal games……k la…daaaaaa….take care….

p/s: kat bawah ni gambar millionaire city aku….name city aku “jabit city”..hehehe


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment