update...

 Hai assalamualaikum…..
Lamenye xupdate blog nie…rindu pon ade…ermmmm…
Seperti yg aku pnah janji kan…yg mane arakian nye ak nak update blog pas exam akan ditunaikan…aicehhh..(bget cm ade org nak bce je kan..??)
Ermmm kali ni aku rase cm agak gementar la..cz sepnjag exam ar2 aku memg xtenag ati tau…yela…sem ni sem yg terakhir(aku harap la)….memg sgt2 tekanan…tekanan yg selame ni aku xpnh rase la…terlalu tertekan…tmbah2 w2 tgh exam…1st time dlm idup aku yg mane aku memg xley nak pk lgsug la time 2…aku sgt2 kecewa ngn diri aku…padahal…aku rase ak da study da…tapi….ermmm apekan daya…mgkin Allah nak uji aku…aku redha….dan aku arap aku akn lulus sem nie..insyaAllah…doakan yg terbaik untuk sumenye…. J
Ok la…aku da agak emo cket kan….aku nak chow dlu ler…kang aku nanges pulok….xde sape nk pujuk aku nnti..hehehe….wasalammm… :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment